Aniversarea a 150 de ani de la prima cale ferata din Principatele Romane: e rupta de 14 ani, s-a anulat licitatia pentru podul de la Gradistea
Licitatia pentru redeschiderea circulatiei feroviare pe podul de la Gradistea de pe linia Bucuresti – Giurgiu s-a anulat dupa ce nu a fost depusa nicio oferta. Valoarea contractului pus la bataie de CFR SA si finantat din fonduri europene se ridica la 400 de milioane de lei (84 milioane de euro). Reprezentantii CFR SA au spus pentru ECONOMICA.NET ca licitatia va fi reluata.
Luni, 14 octombrie, s-a anulat licitatia pentru "Modernizarea liniei CF Bucuresti Nord – Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontiera", Lot 1: Redeschiderea circulatiei feroviare pe pod peste raul Arges, intre Vidra si Comana".
"La procedura de licitatie deschisa, organizata de CFR SA, pentru atribuirea contractului de proiectare si executie lucrari pentru modernizarea liniei CF Bucuresti Nord – Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontiera", Lot 1: Redeschiderea circulatiei feroviare pe pod peste raul Arges, intre Vidra si Comanaˮ, s-au inscris 9 operatori economici care au solicitat si primit clarificari, insa niciun operator economic, dintre cei inscrisi la procedura de licitatie, nu a incarcat oferta in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP). In aceasta situatie, procedura de licitatie deschisa se va relua, conform prevederilor legale", a spus pentru ECONOMICA.NET Oana Branzan, purtator de cuvant CFR SA.
CFR Infrastructura a publicat pe 22 august anuntul de licitatie pentru redeschiderea circulatiei pe linia ferata Bucuresti - Giurgiu prin reconstructia podului feroviar peste Arges. Durata contractului era de 82 luni din care: 4 luni proiectare, 18 luni executie lucrari si 60 luni perioada de garantie.
Detalii, pe Economica