Aproape o treime din romani sunt nemultumiti ca personalul din marile magazine este insuficient - studiu
Aproape o treime din români sunt nemultumiti de faptul ca personalul din marile magazine este insuficient, mai ales la orele de maxima aglomeratie, se arata într-un studiu realizat de compania austriaca specializata în domeniul relatiilor cu clientii 4Service Group.
Studiul a fost efectuat in 43 de tari de compania de mystery shopping 4Service Group. In Romania, cercetarea s-a desfasurat in perioada iunie-decembrie 2016, in marile lanturi de retail si a cuprins 166 de respondenti, din Bucuresti si marile orase.
"In general, romanii au o problema legata de modul in care sunt serviti, sau interactioneaza cu personalul din magazine. Astfel, 28% dintre respondenti spun ca personalul din marile magazine este insuficient, mai ales la orele de maxima aglomeratie. Aproape 14% dintre cumparatori sunt nemultumiti de lipsa de cunostinte a vanzatorilor, in timp ce 11% dintre ei se plang ca trebuie sa astepte prea mult la cozi din cauza casierilor prea lenti", arata studiul, care mentioneaza ca doar unul din 10 romani se plange de personalul nepoliticos.
Cercetarea mai arata ca barbatii sunt mai exigenti la cumparaturi decat femeile. Aproape un sfert dintre cei intervievati au avut observatii de facut.
Barbatii sunt deranjati cel mai mult de amplasarea "ilogica" sau de schimbarea produselor de la raft.
Detalii, pe Economica