Noile trenuri spaniole CAF, cumparate recent de Metrorex, sunt pline de probleme ce necesita o rezolvare ad-hoc. Printre altele, trenurile au venit din Spania cu piese lipsa. SRI are în analiza aceasta problema
intre sine o flansa(piesa plata care serveste la imbinarea etansa in prelungire sau de ramificatie a unor alte piese – N.R. ) de 4,5 metri, desprinsa din tren. Aceste trenuri stau tot timpul in revizii”, a spus o sursa apropiata Metrorex, pentru ECONOMICA.NET. Potrivit acestei surse, problema a intrat in atentia Politiei si a SRI si, la un moment dat, s-a pus si problema unei anchete comune a celor doua institutii.Existenta acestor probleme la trenuri CAF este confirmata si de Florian Crisu, director-adjunct al Sindicatului Metrorex. Acesta spune ca a aflat de la „baietii cu reviziile” ca, nu numai ca s-au gasit suruburi slabite si piese prost fixate, dar au existat si piese lipsa din fabrica, mai ales suruburi. „La inceput, cand au venit trenurile, s-a constatat ca lipseau suruburi, lipseau unele piese din ele. A fost nevoie sa se completeze aceste lipsuri, astfel incat sa nu fie periclitata siguranta in transportul calatorilor. Acum nu mai sunt probleme in acest sens, sau cel putin asa mi s-a zis”, arata Crisu.Am solicitat SRI un punct de vedere la aceasta problema. Intrebarea ECONOMICA.NET a fost daca SRI are in analiza eventualele defectiuni aparute la trenurile noi CAF aflate in exploatarea Metrorex.
Detalii, pe Economica