Ce nu spune RCS & RDS abonatilor sai
Compania RCS & RDS a deschis in toamna anului trecut primul magazin sub brandul Digi in Bucuresti lansand totodata un nou concept de prezentare.
Ceea ce nu stiu abonatii operatorului este faptul ca în aceste magazine nu pot fi returnate sau schimbate, decodoare, carduri CI+ sau alte dispozitive, ci doar în anumite magazine.
În noile puncte de prezenta Digi, care au ajuns la peste 40 în prezent, clienti îsi pot achita facturile lunare, pot încheia contracte noi si pot primi carduri CI+, decodoare HD sau telefoane mobile, dar nu pot le pot returna.
"Prin lansarea noului concept de magazin Digi, ne dorim sa le oferim clientilor nostri un mediu placut, un spatiu prietenos unde pot testa serviciile si unde pot primi informatii despre ofertele companiei. Acesta este un alt pas important pe care RCS & RDS îl face pentru a spori si simplifica interactiunea clientilor cu oferta completa de servicii de telecomunicatii Digi de care pot beneficia” declara la inaugurarea primului magazin, Valentin Popoviciu, director dezvoltare RCS & RDS.
Detalii, pe Capital