Ce spune seful Google Romania despre piata de publicitate
Companiile aloca circa jumatate de miliard de dolari pe an pentru cheltuielile de marketing în România. Online-ul este singurul mediu în crestere.
“Sunt diverse studii de piata care pozitioneaza investitia de marketing din Romania undeva pe la 500 de milioane de dolari. Este inca o piata mica comparata cu tarile din jur si ma refer la dimensiunea pietei, toate mediile fiind incluse aici. Cred ca online-ul este in continuare un motor de crestere, si a fost si in ultimii ani singurul mediu pe crestere, dar avem o piata de publicitate polarizata mult pe zona de TV”, a declarat pentru ECONOMICA.NET Dan Bulucea, Country Manager Google Romania.
Potrovit acestuia, in mod cert a crescut increderea in online, a crescut impactul modului de promovare in online.
“Sunt doua avantaje majore date de online si anume capacitatea de a interactiona in timp real, primsti feedback in timp real, si capacitatea de a personaliza de a adresa mesajul de marketing intr-un mod mult mai bine targetat catre un potential client mult mai bine definit decat era in trecut. Aceste doua atuuri sunt din ce in ce mai bine intelese de catre companiile care vor sa se promoveze”, a mai spus Bulucea.
Detalii, pe Economica