Centura Bucuresti: italienii de la Tirrena raman castigatori pe tronsonul DN2 – A2. Contestatia constructorului din Slobozia, respinsa de CNSC
Italienii de la Tirrena Scavi sunt cu un pas mai aproape sa semneze contractul estimat la 339 milioane de lei pentru largirea la patru benzi a tronsonului dintre A2 si DN2 din Centura Bucuresti. Contestatia depusa de constructorul Oyl Company Holding din Slobozia a fost respinsa de CNSC.
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) a respins miercuri, 3 iulie, contestatia constructorului Oyl Company Holding la licitatia pentru modernizarea sectiunii DN2 – A2 din Centura Bucuresti.
Firma cu sediul in Slobozia i-a contestat pe italienii de la Tirrena Scavi, desemnati castigatori pentru acest contract de catre Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), dupa cum ECONOMICA.NET a anunta deja inca de luna trecuta.
Desi contestatia Oyl Company Holding a fost respinsa de CNSC, constructorul din Slobozia poate ataca mai departe decizia la Curtea de Apel Bucuresti.
Astfel, este posibil sa nu se termine prea curand telenovela cu ultimul tronson din Centura de Nord a Capitalei care mai trebuie largit la patru benzi.
CNAIR a lansat licitatia pentru acest tronson din Centura Bucuresti in aprilie 2017 iar patru luni mai tarziu a primit 12 oferte.
In februarie 2018, CNAIR a desemnat castigatoare oferta asocierii chinezo – romane Synohidro – Nord Vest Infrastructura si Servicii. Pentru ca rezultatul a fost contestat, oferta chinezilor a fost reevaluata iar acestia au fost descalificati in noiembrie. Dupa respingerea ofertei chinezilor, CNAIR a reevaluat si restul ofertelor si i-a declarat castigatori pe italienii de la Tirrena Scavi.
Detalii, pe Economica