Centura Bucuresti: italienii de la Tirrena Scavi au fost desemnati castigatorii contractului pentru modernizarea tronsonului DN2 – A2
Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a desemnat iarasi un câstigator la licitatia pentru modernizarea Centurii Bucuresti între DN2 si A2, respectiv pe firma italiana Tirrena Scavi, au spus pentru ECONOMICA.NET surse apropiate situatiei. Italienii sunt însa contestati de catre asocierea de firme românesti Oyl Company Holding – Straco Grup.
Ultimul tronson din Centura de Nord a Capitalei care mai trebuie largit la patru benzi are un nou constructor desemnat: Tirrena Scavi.
Contractul cu italienii va putea fi semnat dupa solutionarea contestatiilor. Iar joi, 13 iunie, a fost depusa si prima contestatie. Mai exact, asocierea Oyl Company Holding – Straco Group contesta rezultatul licitatiei la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC).
Pana acum, italienii de la Tirrena Scavi au mai fost exclusi de la alte licitatii din Romania pe motiv ca aveau datorii la Fiscul italian. Intre timp ei si-au platit datoriile, explica sursele noastre.
CNAIR a lansat licitatia pentru acest tronson din Centura Bucuresti in aprilie 2017 iar patru luni mai tarziu a primit 12 oferte.
In februarie 2018, CNAIR a desemnat castigatoare oferta asocierii chinezo – romane Synohidro – Nord Vest Infrastructura si Servicii. Pentru ca rezultatul a fost contestat, oferta chinezilor a fost reevaluata iar acestia au fost descalificati in noiembrie. Dupa respingerea ofertei chinezilor, CNAIR a reevaluat si restul ofertelor si i-a declarat castigatori pe italienii de la Tirrena Scavi.
Detalii, pe Economica