Cisco Romania: am activat planul de reactie in cazul unei pandemii. Actiunile sunt coordonate la nivel global de o echipa dedicata
Cisco, lider global pe piata de echipamente de retelistica, monitorizeaza constant evolutia pandemiei COVID-19, pentru a raspunde rapid oricaror situatii si a activat planul de reactie în cazul unei pandemii, a declarat pentru ECONOMICA.NET, Dorin Pena, directorul general al filialei din România.
"In ultimele luni, partenerii nostri, echipele responsabile cu lantul de aprovizionare, serviciile de suport pentru clienti si serviciile IT s-au pregatit pentru aceasta pandemie. Echipele noastre de productie, furnizorii de componente si echipele responsabile de activitatile logistice s-au concentrat pe redirectionarea comenzilor, accelerarea livrarilor alternative si
suplimentarea capabilitatilor de productie din intreaga lume. Echipele noastre gestioneaza urgentele zilnic, la fiecare ora chiar, si suntem siguri ca vom putea raspunde solicitarilor clientilor nostri in aceasta perioada dificila", spune Dorin Pena.
El a explicat ca in cadrul cadrul Cisco exista procese bine puse la punct de coordonare a eforturilor pe perioada desfasurarii unor evenimente precum COVID-19, iar compania a activat planul de reactie in cazul unei pandemii. Aceste actiuni sunt coordonate la nivel global de o echipa dedicata pentru gestiunea incidentelor, operationala 24/7, care raporteaza direct catre echipa executiva de conducere.
"Aceasta monitorizeaza indeaproape situatia si ofera indrumari pe baza sfaturilor primite de la directorul nostru pe probleme de sanatate, de la organismele internationale medicale recunoscute, din partea autoritatilor guvernamentale, municipale si locale. Vom continua sa revizuim aceste recomandari, in conformitate cu indicatiile oficiale si vom continua sa implementam masuri solide pentru a ne proteja clientii, partenerii si angajatii".
Masuri pentru protectia angajatilor: munca de acasa obligatorie si call-uri saptamanale despre sanatate mintala.
Detalii, pe Economica