Cora creste in online 'peste media pietei': vanzarile au depasit pragul de 1% din cifra de afaceri
Retailerul Cora, parte a grupului belgian Louis Delhaize, vinde tot mai multe alimente online. În primul semestru al acestui an, clientii care au intrat în magazinul lor virtual au generat 1,2% din cifra de afaceri a companie, mare parte din cos fiind umplut cu alimente.
Vanzarile online ale retailerului Cora, parte a grupului belgian Louis Delhaize, au ajuns in primul semestru al acestui an la 1,2% din cifra de afaceri a companiei, au declarat pentru ECONOMICA.NET Beatrix Gottlieb, director de marketing al companiei.
Mai mult, analizand datele retailerului se poate spune ca romanii au inceput sa cumpere si mancare online, vanzarile lantului pe segmentul alimentar reprezentand 65% din totalul vanzarilor online. La nivel national, din datele Departamentului pentru Agricultura al SUA, romanii au comandat online mancare si bautura in valoare de aproximativ 263 de milioane de lei, cu 21% mai mult decat un an in urma.
"Shopping-ul online continua sa creasca in Romania, ceea ce este valabil si pentru Cora. Pentru a-i servi cat mai bine pe clientii nostri, este disponibil atat serviciul Cora Drive – pentru cei care nu vor sa piarda timpul la cumparaturi, ci doar sa treaca pe la magazin ca sa isi ridice comanda plasata online – cat si optiunea livrarii la domiciliu. (...) Am extins, in timp, echipele care se ocupa de gestionarea comenzilor online, astfel incat sa ne asiguram ca livrarile se fac la timp si in cele mai bune conditii in ceea ce priveste calitatea. Desigur, intotdeauna e loc pentru mai bine. Clientii nostri nu trebuie sa fie reticenti in a comanda, de exemplu, legume si fructe pentru ca personalul este instruit sa selecteze cu grija produsele, astfel incat la receptionarea lor, clientul sa fie sigur ca acestea sunt proaspete, in termenul de valabilitate. Provocarea este mare, avand in vedere preponderenta produselor alimentare in cosul cumparaturilor online", a explicat pentru ECONOMICA.NET Gottlieb.
In ceea ce priveste dinamica vanzarilor online fata de anii anteriori, compania sustine ca din momentul lansarii cora.ro au inregistrat cresteri la nivel de vanzari, cifra de afaceri si valoarea cosului. "Studiile ne arata ca aceasta crestere este situata constant peste media pietei. Increderea clientilor din online, pe segmentul grocery (bacanie n.red), este vizibila in frecventa lor de achizitie si in valoarea cheltuita. Cred ca este o trendul pozitiv este firesc, ne asteptam la o astfel de evolutie atunci cand am decis sa intram puternic pe zona online", mai spune managerul.
Detalii, pe Economica