Cum mai sunt rasplatiti abonatii operatorilor telecom
Merita sa mai fii client fidel al operatorilor de telefonie mobila, avand in vedere ca beneficiile sunt tot mai putine, sau este mai bine sa iti portezi constant numarul si sa treci la cel mai ieftin abonament al momentului?
Primul program de loialitate din România a fost introdus de Connex în anul 1998. „Connex Land“ oferea abonatilor Connex un card de fidelitate, prin care posesorii beneficiau de discounturi la produsele si serviciile a 38 de companii (reprezentând 55 de branduri nationale si internationale, de prestigiu), printre care IBM, Hilton, Ford, Bosch, Mercedes etc. A urmat, în 2004, „Connex în fiecare zi“ (devenit ulterior „Vodafone în fiecare zi“), care îmbina conceptul de puncte de loialitate cu numeroase beneficii: minute gratuite, telefoane si accesorii, pachete de servicii gratuite etc. În ianuarie 2008, programul de loialitate a cunoscut un nou proces de transformare, iar denumirea programului s-a schimbat în „Vodafone pentru Tine“.
Detalii, pe Capital