Dacia: Trebuie sa investim in notorietatea marcii. Vanzarile nu mai cresc
Constructorul auto Dacia se va concentra în acest an pe îmbunatatirea gradului de recunoastere a marcii, în conditiile în care cresterea rapida a vânzarilor înregistrata în ultimii ani de divizia low-cost a Renault s-a oprit, informeaza Automotive News Europe.
Potrivit lui Francois Mariotte, director de vanzari si marketing la Dacia, in acest an ritmul de crestere a vanzarilor ar urma sa fie similar cu cel inregistrat anul trecut, astfel ca strategia de vanzari a Dacia se va baza in mare parte pe dezvoltarea familiaritatii marcii. 'Trebuie sa investim in notorietatea Dacia. Trebuie sa facem oamenii mai constienti de produsele noastre si nu doar sa fim cunoscuti dupa numele marcii', a spus Mariotte.
Anul trecut, Dacia a pierdut din cota sa de piata in Europa din cauza unei game de produse imbatranita si a lipsei de noi oferte pe segmentele SUV si crossover, in afara modelului Duster.
Detalii, pe Economica