Dedeman doneaza 127.000 de euro pentru Cumintenia Pamantului, cate 15 euro pentru fiecare dintre cei 8.500 de angajati
Retailerul Dedeman se implica în campania de sustinere a subscriptiei nationale pentru achizitia operei lui Constantin Brâncusi „Cumintenia Pamântului”, cu o donatie de 127.000 de euro. Potivit companiei, aceasta este cea mai importanta contributie financiara directa adusa, pâna în prezent, de o companie din mediul privat.
"Zilnic ne mandrim ca suntem o companie romaneasca si zilnic gasim in jurul nostru motive sa fim mandri ca suntem romani. Unul dintre aceste motive este patrimoniul cultural care ne aduce recunoastere internationala. Dedicarea, onestitatea, harnicia si profesionalismul celor aproximativ 8500 de angajati Dedeman sunt o mostra a spiritului romanesc si ne-am simtit datori sa aducem contributia noastra in aceasta campanie in numele angajatilor nostri. Ar fi minunat daca numarul companiilor romanesti care se alatura acestei cauze ar creste, astfel incat pe 30 septembrie sa putem spune cu totii ca «Brancusi e al meu»" , a declarat, intr-un comunicat de presa, Dragos Paval, presedintele companiei Dedeman.
Achizitia operei lui Constantin Brancusi se poate face printr-un efort conjugat al statului roman si al cetatenilor: suma de cinci milioane de euro a fost alocata deja de Guvern si e nevoie ca sase milioane de euro sa fie colectate prin intermediul contributiilor voluntare ale persoanelor private si cele juridice, pana, cel tarziu, pe 30 septembrie 2016.
La ora actuala, „Cumintenia Pamantului" poate fi vazuta la Muzeul Bancii Nationale a Romaniei, de luni pana vineri, intre orele 10.00 – 18.00, cu ajutorul unei programari prealabile. Intrarea este gratuita, iar vizitatorii muzeului beneficiaza de un tur ghidat.
Detalii, pe Economica