Deschiderea propriului site de moda - in 2010, deci, in vremuri de criza -, a fost primita cu ridicari de sprancene, dar businessul Mirelei Bucovicean a ajuns la 200.000 de euro si e gata sa treaca la nivelul urmator: cel al francizelor. Doritori?
Cumparaturile online nu mai sunt o noutate pentru nimeni! Exista la ora actuala peste 2.000 de magazine online de unde se poate cumpara teoretic orice, de la mancare, jucarii sau cosmetice pana la electronice si electrocasnice, filme sau cel mai recent roman al lui Paulo Coelho. De ce nu am gasi si tinute realizate de creatorii romani de moda? Ei bine, Mirela Bucovicean (36 de ani) a fost prima care a sesizat oportunitatea de a face bani din promovarea acestei nise. Asa a luat nastere Molecule-F, prima platforma online de promovare si vanzare a creatiilor designerilor romani.
”Am gandit site-ul ca pe o platforma de promovare si vanzare in exclusivitate a designerilor romani. Am crezut foarte mult in capacitatea lor de creatie, in ceea ce avem noi de oferit lumii, in general, si mi s-a parut ca face sens sa aiba ceva doar al lor, unde sa putem sa comunicam si sa avem un mesaj unitar in promovare (...). Nu am preconizat de la bun inceput ca vom avea o asemenea acoperire si ca ne vom dezvolta asa de mult”, marturiseste Mirela Bucovicean, proprietara Molecule F.
Detalii, pe Capital