eMag intra pe piata de publicitate on-line si cumpara 90% din Conversion Marketing
Firma eMag a preluat 90% din capitalul social al Conversion Marketing. Asta dupa ce inca de anul trecut retailerul IT a externalizat catre aceasta agentie de performance marketing online toate serviciile de media buying si proiectele speciale digitale. In urma tranzactiei, Marius Pahomi, cel care a infiintat agentia, a pastrat 10% din actiuni si ramane administrator si director general. Conversion ofera servicii de media planning, media buying, analiza, creatie si strategie de marketing.
“Cred ca noua directie pe care Conversion o abordeaza in marketingul online va creste foarte mult piata de publicitate online. Ca parte din tranzactie avem acum in Conversion si sistemul de afiliere Profitshare, sistem care a ajutat foarte mult la cresterea eMag si care acum poate fi folosit de catre orice companie din Romania. Piata se va dubla rapid, increderea companiilor ca banii investiti in online aduc beneficii vizibile va creste”, sustine Iulian Stanciu, Director General al eMag.
Externalizarea de anul trecut a inclus si gestionarea contului eMag de Google Adwords, unde Conversion a reusit sa imbunatateasca performantele de peste 4 ori in doar 8 luni de zile.
O noutate este acum si preluarea intregului program de afiliere eMag Profitshare si transformarea lui intr-o platforma de marketing afiliat deschisa oricarui advertiser roman.
Marketingul afiliat este conceptul prin care advertiserul plateste campaniile publicitare doar pe baza rezultatelor obtinute, acestea mergand de la vanzari generate pana la orice alta actiune dorita – inscrierea intr-o baza de date, confirmarea participarii la un eveniment, comandarea unui sample sau inscrierea pentru un drive-test.
Detalii, pe Finantistii