FAN Courier, o afacere de zeci de milioane pornita cu o Dacia 1310
A absolvit Dreptul, dar nu a profesat niciodata in domeniul pentru care s-a pregatit. A intrat in afaceri intamplator, ideea apartinandu-le unor vechi prieteni si colegi de scoala, iar contributia lui initiala a fost masina personala cu numele de scena „Furia Verde”.
Spune despre compania pe care a fondat-o ca „a fost ca o femeie frumoasa, care s-a lasat greu cucerita”, dar pe care a reusit s-o cucereasca, judecand dupa cifra de afaceri de 54,7 milioane de euro, in 2012.
Felix Patrascanu a infiintat FAN Courier in 1998, impreuna cu fratii Adrian si Neculai Mihai, cu care a invatat la aceeasi scoala primara si au fost si vecini. Domeniul ales a fost unul intamplator, el fiind absolvent de studii juridice.
"Folosesc des o fraza definitorie pentru ceea ce am ajuns sa fac acum: mama m-a vrut avocat de succes, iar eu am ajuns postas. Nici in cele mai fanteziste vise nu mi-am imaginat si nu m-am gandit ca voi avea un business in curierat. Propunerea celor doi vecini si prieteni din copilarie a venit intr-un moment oportun pentru mine si familia mea. Ma gandisem oarecum la ideea de a avea propria-mi firma prin anii 1996, de aceea propunerea fratilor Mihai mi-a reaprins in minte scanteia de a incerca in antreprenoriat. Am spus ”DA”, fara sa stau mult pe ganduri”, a explicat Felix Patrascanu, intr-un interviu pentru incont.ro.
De la o investitie initiala de 4.500 de euro si o Dacia 1310, la afaceri de 54,7 mil euro si 1.650 de masini
Fondata in 1998, FAN Courier, companie cu capital integral romanesc, a intrat pe piata de curierat cu o investitie initiala constand in bunuri proprietate personala ale celor trei actionari fondatori, Felix Patrascanu, Adrian Mihai si Neculai Mihai si lichiditati de 200 de milioane de lei vechi (echivalentul a 4.545 euro in 2013).
Detalii, pe InCont