Flanco testeaza un nou model de business online
Retailerul electroIT Flanco, numarul doi pe piata de profil dupa cifra de afaceri, testeaza de anul trecut un nou model de business pe online. Deja 5-6% din vânzarile virtuale au fost generate de acest concept.
Flanco, numarul doi pe piata electroIT din punct de vedere al cifrei de afaceri a inceput de anul trecut sa aplice un nou model de business pe zona online. Este similar cu Marketplace-ul folosit de eMag, cel mai mare comerciant online din Romania, insa pe platforma Flanco vanzatorul ramane Flanco si nu partenerul. "Am inceput sa dezvoltam in aceasta zona de anul trecut, dar nu este neaparat un Marketplace. Noi avem posibilitatea ca pe Flanco.ro sa vindem produse aflate in stocul partenerilor nostri (de exedmplu producatori n.red). Modelul este urmatorul: noi suntem vanzatorii, doar ca logistic produsul vine (la client n.red) din alta parte. Astfel, noi avem avantajul cashflow-ului (flux de numerar n.red) pentru ca nu luam produsele in stocul nostru si deci nu investim in stocuri", a declarat pentru ECONOMICA.NET Dragos Sirbu, CEO al Flanco.
Detalii, pe Economica