In 2016, Lidl Romania a donat 1.220.000 de lei cu ajutorul clientilor si anunta o noua campanie pentru Fundatia Noi Orizonturi
Campaniile de donatii de la casele de marcat din magazinele Lidl din anul 2016 au dus la strângerea unui total de 810.000 de lei, suma pe care compania a suplimentat-o cu 410.000 de lei. Din dorinta de a continua sprijinul acordat organizatiilor care dezvolta proiecte în scopuri umanitare, Lidl lanseaza o noua campanie, în parteneriat cu Fundatia Noi Orizonturi. Initiativa este activa în perioada ianuarie – martie 2017 si sustine programul educational IMPACT.
In perioada ianuarie-decembrie 2016, clientii si anagajatii Lidl au putut dona in magazinele din toata tara pentru a sustine cauzele asociatiilor precum Ajungem MARI, MagiCAMP sau fundatiei World Vision Romania. Astfel, incepand cu luna ianuarie si pana in luna mai, in magazinele Lidl s-a desfasurat campania de donatii pentru a ajuta la dezvoltarea programului „Ajungem MARI", care ofera grupurilor de persoane vulnerabile accesul la domenii cheie ale societatii, precum educatia si drepturile omului.
Lidl a continuat seria campaniilor de donatii la casele de marcat, sustinand in decursul verii lui 2016 asociatia MagiCAMP, care le ofera copiilor cu afectiuni oncologice sansa de a se bucura de copilarie dupa o grea lupta cu boala. Spre finalul anului, clientii si angajatii companiei au putut dona in magazinele Lidl pentru a sprijini organizatia World Vision Romania in demersul lor de a oferi „Paine si Maine" copiilor din mediile defavorizate.
Lidl continua seria campaniilor de donatii la casele de marcat in 2017
Detalii, pe Economica