In pofida pandemiei de COVID-19, piata de smartwatch-uri a prosperat. Vanzarile au urcat cu 20% in T1
Focarul de Covid-19 a avut un impact semnificativ asupra industriei tehnologice globale. Într-un moment în care vânzarile globale de smartphone-uri au stagnat în unele cazuri din cauza masurilor de izolare, industria smartwatch-urilor continua sa creasca. Vânzarile globale de ceasuri inteligente au crescut cu 20% în primul trimestru fata de perioada ianuarie-martie 2019, la 14 milioane de unitati, potrivit celui mai recent studiu al companiei Strategy Analytics. Cu toate acestea, analittii prevede ca livrarile vor scadea în al doilea trimestru.
„Ne asteptam ca livrarile globale de smartwatch sa incetineasca brusc in al doilea trimestru al anului, din cauza pandemiei Covid-19 aflata in curs de desfasurare. Vanzarile in Europa si SUA au fost inevitabil afectate de criza generata de virus in ultimele luni”, a declarat Woody Oh, director la Strategiy Analytics.
Pe piata globala a smartwatch-urilor, Apple si-a mentinut calitatea de lider in primul trimestru, cu 7,6 milioane de unitati livrate, cu 22,6% mai mult fata de primele trei luni ale anului trecut, cand a livrat 6,7 milioane de ceasuri.
Gigantul tehnologic a livrat 7,6 milioane de unitati Apple Watch in primele trei luni ale anului, in crestere fata de 6,2 milioane de unitati un an mai devreme.
Samsung Electronics a devenit cel de-al doilea cel mai mare furnizor de ceasuri inteligente in primul trimestru al anului, pe fondul popularitatii crescanda a dispozitivului purtabil.
Samsung, care produce ceasurile Galaxy Watch, a livrat 1,9 milioane de ceasuri inteligente in perioada ianuarie-martie, in crestere de la 1,7 milioane fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor firmei de cercetare de piata Strategy Analytics. Cu toate acestea, cota sa de piata a scazut usor de la 14,9% la 13,9%.
Detalii, pe Economica