In timp ce Budapesta se promoveaza pe CNN, Bucurestiul nu are actualizat de doi ani site-ul platit de Primarie
Peste doua milioane de turisti au vizitat anul trecut Bucurestiul, un record al ultimilor zece ani. Cu toate acestea, autoritatilor nu le pasa de promovarea Capitalei, iar site-ul pe care Primaria a dat bani, sta lasat de izbeliste de mai bine de doi ani.
Londra, cea mai vizitata capitala Europeana. Anul trecut, 19,2 milioane de turisti au ales sa viziteze capitala Marii Britanii. La palatul Kensington are loc pana anul viitor o expozitie despre stilul vestimentar al Printesei Diana. Palatul Buckingham isi deschide portile pentru vizitatori, pana pe 30 septembrie, unde pot fi admirate opere de arta ale lui Rembrandt, Rubens, Vermeer si multi altii.
Paris este al doilea cel mai vizitat oras din Europa in 2017, cu 14,3 milioane de turisti. Peste 100.000 de iubitori de muzica sunt asteptati la festivalul Rock on Seine de luna viitoare din Paris, la Versailles are loc un spectacol muzical la fantani, iar 100 de opere realizate de pictorii impresionisti francezi la Londra sunt expuse la Petit Palais.
Roma se plaseaza pe locul trei in topul celor mai vizitate orase din Europa. Weekendul acesta este un concert Sting, Bjork se intoarce si ea pentru un concert, iar la Museo di Roma Palazzo Braschi are loc cea mai mare expozitie a pictorului Canaletto.
Pe pagina oficiala a Bucurestiului, SeeBucharest.ro, nu se intampla nimic din 2015. ECONOMICA.NET a solicitat Primariei Bucuresti informatii cu privire la masurile luate pentru a regla situatia, dar si care sunt demersurile luate de Compania Municipala Turistica Bucuresti SA pentru promovarea Capitalei ca destinatie turistica. Raspunsul a venit in luna iulie, dupa cea de-a treia solicitare transmisa.
"Avand in vedere solicitarea dvs., va comunicam faptul ca Municipalitatea, prin noua Companie Municipala Turistica Bucuresti S.A. are in pregatire mai multe proiecte destinate promovarii Bucurestiului ca destinatie turistica, printre care si actualizarea site-ului de promovare turistica a Municipiului Bucuresti. In momentul definitivarii acestor proiecte, reprezentantii companiei le vor face publice", este raspusul Primariei.
CITESTE SI Bucurestiul are un nou site pentru promovarea turistica. Cum arata Capitala in mediul online
Nici de pe pagina de internet a CMTB nu aflam mai multe, majoritatea sectiunilor fiind de luni bune..."in constructie". Am aflat totusi ca anul trecut, Compania nu a inregistrat venituri, dar a avut cheltuieli de peste 252.000 de lei, din care peste 50% s-a dus pe salariile angajatilor si a colaboratorilor.
In tot acest timp, Bucurestiul nu are un site care sa ofere turistilor, fie ei straini, dar si romani, informatii cu privire la evenimentele care au loc, nu are decat un singur punct de informare turistica, cel din pasajul de la Universitate, iar hartile din centrul istoric sunt aplasate pe transformatoare electrice.
Detalii, pe Economica