Italienii de la Salini Impregilo au renuntat sa construiasca autostrada de centura a Bucurestiului
Discutiile pentru construirea autostrazii de centura a Bucurestiului, care au ar urma sa lege A1 Bucuresti Pitesti de A2 Bucuresti Constanta continua cu doar trei consortii de firme, dupa ce Salini Impregilo s-a retras , potrivit unui raspuns al Companiei de Autostrazi trimis redactiei ECONOMICA.NET.
Salini Impregilo s-a retras de la discutii chiar din anul 2014, inainte de a izbucni scandalul legat de crapaturile de pe autostrada Sibiu-Orastie, pe care tot ei au construit-o, dar informatia nu a fost facuta niciodata publica. In momentul de fata, CNADNR mai negociaza cu trei consortii constructia in concesiune a centurii de sud a Bucurestiului in regim de autostrada: Asocierea Strabag-Vinci-Aktor, Asocierea Astaldi-Euroconstruct Trading 98, si asocierea Spedition UMB-Tehnostrade (ambele firme detinute de Dorinel Umbrarescu).
Detalii, pe Economica