Iulian Stanciu, eMAG: 30.000 de comenzi pe zi este o zi slaba din an. Black Friday inseamna vanzari cat intr-o luna
Iulian Stanciu, CEO al grupului eMAG, liderul pietei locale de comert online, a explicat, într-o conferinta de presa, ca o zi în care retailerul înregistreaza 30.000 de comenzi înseamna o zi slaba, iar de Black Friday se realizeaza vânzari cât într-o luna. Anul acesta, seful companiei estimeaza ca vânzarile de Black Friday vor depasi 500 milioane de lei, mai mult cu 40 milioane de lei fata de anul trecut.
"Black Friday este undeva la aproape de o luna de comenzi. O zi de la inceptul lunii decembrie este undeva la 50% peste o zi normala, si spre final cam triplu fata de o zi normala. 30.000 de comenzi pe zi repezinta o zi slaba din timpul anului. Intr-o zi normala de decembrie ajungem la 100.000 de comenzi", explica Iulian Stanciu.
Numai in primele doua ore de la inceperea campaniei de Black Friday, care a avut loc vineri, eMAG a inregistrat comenzi pentru 750.000 de produse, in valoare de peste 250 milioane lei.
In acelasi timp, CEO-ul eMAG spune ca Black Friday reprezinta o investitie pentru companie, nefiind o campanie care aduce profit, aduce insa clienti noi si a estimat ca peste 60.000 de persoane noi vor vizita site-ul in ziua de Black Friday.
Reducerile s-au aplicat pentru 3,5 milioane de produse si se ridica la 270 milioane de lei. eMAG a realizat si o investitie de 3 milioane de euro in servere, servicii de hosting, cloud si dezvoltare si spune ca se asteapta la peste 400.000 de vizite pe site in momentul startului reducerilor. Plan pentru monitorizarea sellerilor din marketplace
In acest moment eMAG colaboreaza cu peste 8.000 de selleri in Marketplace. De foarte multe ori, clientii retailerului s-au plans de faptul ca le ajung comenzile cu intarziere, in special de la selleri.
Detalii, pe Economica