Kaufland va mai deschide 10 magazine in 2019
Cu doua hipermarketuri deschise în 2019, Kaufland a ajuns la 122 de magazine în România, si intentioneaza sa deschida înca 10 magazine noi pe an în aproape toate regiunile tarii. Compania mentine strategia de a deschide magazine în orase de dimensiuni medii si mici, adaptându-si formatele.
„In lunile care urmeaza, mai si iunie, deschidem noi magazine in Constanta, Focsani, Buftea si Cluj-Napoca. Iar in a doua jumatate a anului vom avea mai multe deschideri in Sibiu, Bucuresti, Dej si Targu-Neamt. Fiecare magazin in parte presupune o investitie medie care variaza intre 8 si 10 milioane de euro. Insa acest cost depinde foarte mult de o serie mare factori, de la valoarea terenului unde urmeaza sa fie construit magazinul si pana la preturile materialelor, forta de munca si altele”, spune Valer Hancas, director Comunicare si Corporate Affairs, Kaufland Romania.
Accentul pe marci proprii
Pentru anul acesta, Kaufland se va axa in special pe dezvoltarea de marci proprii pentru produse din categoria non-food. Cea mai recent lansata marca este Countryside, o gama dedicata activitatilor desfasurate in natura si pasionatilor de gradinarit.
„De asemenea, am lansat marci proprii cu produse pentru copii, care acopera toate grupele de varsta, de la 0 ani si pana la adolescenti. Aici avem gamele Kuniboo si Hip&Hopps. La acestea se pot adauga produsele de ingrijire dedicate intregii familii, din gama Bevola. Ne mai propunem pentru 2019 si sa consolidam relatia cu producatorii locali, cu accent pe implicarea in comunitatea locala si sustenabilitate. Vrem sa avem la raft o reprezentare buna a produselor romanesti, iar furnizorii sau producatorii romani sunt o sursa excelenta de produse de cea mai buna calitate. Mai mult, obiectivul nostru de termen lung vizeaza sustinerea comunitatilor locale, de aceea vom continua programele de sustinere a producatorilor locali si extinderea colaborarii cu acestia pentru cat mai multe sortimente”, sustine Hancas.
Detalii, pe Economica