Marcile germane de autoturisme detin 63% din piata second hand din Romania
Marcile germane de autoturisme detin 63% din piata second hand din România, procentul fiind triplu fata de situatia din piata masinilor noi, se arata într-un comunicat de presa al autovit.ro remis, marti, Agerpres.
'Romanilor le plac masinile germane premium, iar cifrele arata clar acest lucru. Daca inainte de criza aveau impreuna sub 3% din piata masinilor noi, anul trecut au depasit sapte procente, Mercedes fiind lider la vanzarile de autoturisme. Comparativ cu media UE, marcile germane premium au putin din piata masinilor noi, insa lucrul este explicabil prin puterea mai mica de cumparare din tara si prin faptul ca in tara Dacia are o treime din piata, restul marcilor trebuind sa-si imparta doua treimi din piata, in timp ce la nivelul UE marca de pe primul loc, Volkswagen, are sub 13%. Popularitatea marcilor germane se vede in piata second-hand unde, daca luam in considerare si Volkswagen si Opel, aceste automobile au 63% din total. Procent triplu fata de situatia din piata masinilor noi', se arata in document.
Detalii, pe Economica