Home / Stiri financiare / Microsoft, Google si Facebook pregatesc sfarsitul erei cookie-urilor in publicitate

Microsoft, Google si Facebook pregatesc sfarsitul erei cookie-urilor in publicitate

Microsoft, Google si Facebook pregatesc sfarsitul erei cookie-urilor in publicitate

Microsoft, Google si Facebook pregatesc noi sisteme pentru monitorizarea si controlul informatiei pe internet, care vor înlocui asa-numitele "cookies" - micile secvente de soft utilizate în publicitate pentru a afisa spoturi "la tinta" si pentru a aduna date despre utilizatori, potrivit WSJ.

tatii digitale, estimata la 120 miliarde de dolari pe an.

"Se pregateste o mare batalie. Cel care controleaza accesul la informatie o poate inchiria si are un avantaj urias", comenteaza pentru Wall Street Journal Scott Meyer, director general la Evidon, companie specializata in cookies.

Totodata, sistemele pregatite de Microsoft, Google si Facebook vor fi mai eficiente decat cookie-urile: companiile vor putea aduna informatii mai exacte si relevante despre activitatile si comportamentul utilizatorilor.

Schimbarea vine odata cu adoptarea la scara larga a smartphone-urilor si tabletelor. Cookie-urile nu sunt in totalitate compatibile cu sistemele de operare si browserele acestor dispozitive, iar advertiserii cer tot mai multe informatii despre comportamentul consumatorilor atunci cand nu sunt in fata unui PC.

Detalii, pe Economica

marti, 29 octombrie 2013, 315 afisari

Curs BNR vineri, 22 noiembrie 2024

1 EUR4.9759 RON
1 USD 4.7742 RON

Evolutia Euro in ultimele 7 zile

Convertor valutar BNR

=
Rezultat + TVA (RON):
TVA 19% (RON):
Convertor valutar avansat

Cursul mediu pe 3 luni

August Septembrie Octombrie
Euro 4,9765 4,9743 4,9748
USD 4,5199 4,4780 4,5615

Cel mai bun curs la banci

1 EUR = 5.0500 RON
la Credit Europe Bank
1 USD = 4.8500 RON
la Credit Europe Bank
valabil pentru cumparare, la 08.15
Curs valutar banci

Convertor valutar banci

Creditare

Stiri financiare

Citeste toate stirile Codul fiscal

Promotii banci

Vezi toate promotiile