NEPI Rockastle a cumparat Festival Shopping City pentru a evita concurenta in Sibiu
NEPI Rockastle a decis sa cumpere proiectul Festival Sibiu pentru a evita confruntarea cu un potential concurent pe piata din regiune si astfel a ajuns sa detina doua malluri în orasul transilvanean, unul aflat în constructie, celalalt în extensie, iar lucrarile la ambele proiecte de retail se vor termina în ultimul trimestru al acestui an.
Potrivit lui Alex Moraru, CEO-ul companiei, decizia de achizitie a proiectului Festival Sibiu, a fost luata pentru a se evita razboiul cu un concurent zonal intr-un oras de circa 170.000 de locuitori si o catchment area de 286.000 de persoane, care nu prea ar mai putea suporta un al treilea mall.
NEPI Rockastle a platit 21 de milioane de euro companiei Primavera Development, care detinea proiectul.
Festival Sibiu va avea, la finalizare, 42.200 mp si primul hipermarket Kaufland intr-un mall. Compania detine, de asemenea, si Sibiu Shopping City, de 83.100 mp, primul mall cu doua hipermarket-uri din tara, Auchan si Carrefour.
Shopping City Sibiu va gazdui, la finalul modernizarii, aproximativ 180 de branduri, 60% dintre ele fiind locatii ancora atat din segmentul fashion, cat si din ariile de electrocasnice, home&deco si articole sportive.
Lucrarile de modernizare vor avea loc in etape si zone diferite, pentru ca centrul comercial sa ramana deschis permanent vizitatorilor, prima faza vizand localurile si cafenelele din zona de food court, precum si cateva magazine din acelasi areal.
NEPI Rockastle detine 736.000 mp de spatii de retail in 24 de malluri, cu o valoare de 1,7 miliarde de euro. Compania incaseaza chirii de 125 de milioane de euro anual de pe urma proprietatilor de retail si e relativ aproape de vanzarea celor patru cladiri de birouri pe care le detine in Romania, evaluate la circa 380 milioane de euro, care au adus anul trecut 29,4 milioane de euro din chirii.
Detalii, pe Economica