Pasajul Ciurel ar putea traversa integral Soseaua Virtutii pana pe 15 august
Lucrarile de montare a tablierului Pasajului Ciurel peste Soseaua Virtutii ar putea fi terminate pâna pe 15 august, au spus pentru ECONOMICA.NET surse apropiate mega-proiectului. Demarat în 2010 si sabotat din toate partile, pasajul ar trebui sa se continue cu drum expres spre Autostrada Bucuresti – Pitesti (A1) si sa reduca traficul din supra-aglomeratul cartier Militari.
Marti, 16 iulie, au fost montate ultimele doua din cele patru grinzi ale Pasajului Ciurel care traverseaza Soseua Virtutii, de pe partea cu Lacul Morii. In prima saptamana din august, pe santier ar trebui sa soseasca si celelalte patru grinzi care vor intregi tablierul, de pe partea cu raul Dambovita, au explicat sursele noastre.
Astfel, Pasajul Ciurel ar putea traversa Soseaua Virtutii cu toate cele opt grinzi pana pe 15 august.
Pentru montarea ultimelor patru grinzi, va fi oprita circulatia pe Soseaua Virtutii pe sensul Ghencea – Casa Presei si va fi realizata o deviere temporara printre pilonii pasajului de pe malul Dambovitei.
Drumul expres spre A1, conditionat de PUZ Sector 6 si bani pentru exproprieri
Daca lucrarile la Pasajul Ciurel ar putea fi incheiate anul acesta, situatia drumului expres cu care ar trebui sa se continue pana la A1 este in continuare incerta. Proiectantii iau in calcul mai multe variante de traseu, astfel incat sa fie cat mai putine exproprieri.
Pe langa actualizarea proiectului in functie de traseul final, mai trebuie aprobat PUZ-ul aferent acestuia de catre Primaria Sectorului 6.
De asemenea, sansele ca proiectul drumului expres sa inceapa in 2019 depind si de alocarea fondurilor pentru exproprieri, potrivit surselor noastre.
Proiectul Penetratiei Splaiul Independentei - Ciurel - A1 are trei componente: Nodul Virtutii (care presupune un pasaj peste raul Dambovita si peste Soseaua Virtutii cu descarcare imediat in Cartierul Militari), o alta sectiune pana in centura Bucurestiului si a treia - din centura Bucurestiului pana in autostrada A1.
Detalii, pe Economica