Home / Stiri financiare / Patru din zece romani au ajuns sa cumpere online. Cand sunt in magazin se orienteaza dupa ofertele promotionale

Patru din zece romani au ajuns sa cumpere online. Cand sunt in magazin se orienteaza dupa ofertele promotionale

Mediul online este cea mai utilizata sursa de informare pentru consu­ma­torii romani in procesul de achizitie a unui produs sau serviciu, arata studiul „Ex­perienta de cumparare in era consu­ma­torilor digitali“, lansat de EY Ro­mania.

p>„La nivel global doua treimi dintre consumatori sunt acum consumatori digitali, adica utilizeaza mediul online in procesul de cumparare. In Romania procentul este acum de numai 41%, insa pe masura ce generatia Y acce­seaza niveluri de venituri superioare, acest tip de consumatori va „prelua” si piata locala. Mai mult, hypertasker-ii digitali, considerati cumparatorii viitorului, sunt cei mai sofisticati si mai exigenti dintre cumparatorii digitali. De aceea, pro­du­catorii si furnizorii de servicii din Ro­mania incep sa acorde atentie mediului online ca parte a unei abordari integrate omnichannel, atat din punctul de vedere al prezentarii ofertei lor, cat si al promovarii“, a declarat Elena Badea, director de marketing al EY Romania.

Detalii, pe ZF

miercuri, 06 august 2014, 185 afisari

Curs BNR marti, 26 noiembrie 2024

1 EUR4.9768 RON
1 USD 4.7319 RON

Evolutia Euro in ultimele 7 zile

Convertor valutar BNR

=
Rezultat + TVA (RON):
TVA 19% (RON):
Convertor valutar avansat

Cursul mediu pe 3 luni

August Septembrie Octombrie
Euro 4,9765 4,9743 4,9748
USD 4,5199 4,4780 4,5615

Cel mai bun curs la banci

1 EUR = 5.0500 RON
la Credit Europe Bank
1 USD = 4.8200 RON
la Credit Europe Bank
valabil pentru cumparare, la 19.01
Curs valutar banci

Convertor valutar banci

Creditare

Stiri financiare

Citeste toate stirile Codul fiscal

Promotii banci

Vezi toate promotiile