Politica de preturi a lantului Auchan in Romania: la fel cu cele din China si Rusia
Retailerul francez Auchan practica tactici diferite în functie de piata pentru a-i convinge pe clienti sa îi cumpere marfa. În România este ca în Rusia si China: compania se concentreaza pe ambalaje si vânzarea la vrac. În alte tari au redus masiv din preturi.
De altfel, in momentul finalizarii procesului de integrare al magazinelor Real, pe care retailerul francez Auchan le-a achizitionat in 2013 de la grupul german Metro, fostul CEO Auchan, Patrick Espasa, explica de ce preturile la Auchan sunt in medie cu 27% mai mici decat la Real. "Politica noastra de discount generalizat prespune ca oferim clientilor posibilitatea de a cumpara cantitatea minima dintr-un produs. Spre exemplu, la Auchan poti cumpara gogosi la bucata, in timp ce alti retaileri vand in ambalaje de cate 12. Cumparand in cantitati mari clientii imobilizeaza anumite sume de bani si astfel nu isi mai pot permite sa cumpere si alte produse", a explicat Espasa.
Detalii, pe Economica