Postul NBC a vandut spatiu publicitar de 1 miliard de dolari pentru Jocurile Olimpice de la Rio de Janeiro
Postul NBC a vândut advertiserilor americani spatiu publicitar de 1 miliard de dolari pentru Jocurile Olimpice de la Rio de Janeiro, în contextul în care reteaua de televiziune dispune în acest an de posibilitatea de a difuza în direct si în prime time pentru publicul din Statele Unite unele dintre cele mai populare competitii sportive din Brazilia.
NBC a precizat intr-un comunicat publicat, marti, ca Jocurilor Olimpice de vara 2016, care vor debuta pe 5 august, sunt pe cale sa genereze cele mai mari vanzari din publicitate din toate timpurile. Suma de 1 miliard de dolari vizeaza reclame ce vor fi difuzate prin reteaua nationala NBC, canale prin cablu si transmisiuni digitale.
Prin natura unei diferente mici de fus orar intre Brazilia si Statele Unite, editia din acest an a Jocurilor Olimpice va include mai multe transmisiuni live - precum competitii de atletism si de inot - decat editia de la Londra din 2012, pe parcursul a 17 seri consecutive, in luna august.
Detalii, pe Economica