Premiera pe piata supermarketurilor. Mega Image a ajuns la 500 de magazine. Urmeaza Profi
Cu un heirup în ultima luna, retailerul Ahold Delhaize a ajuns la o retea de 500 de magazine în România. Este primul operator pe segmentul magazinelor tip supermarket si de proxcimitate care atinge acest prag. În decembrie însa, de acest prag va trece si lantul Profi, operat de fondul de investitii polonez Enterprise Investors.
La aproximativ 11 ani de la intrarea pe piata locala cu brandul de supermarketuri Mega Image, grupul belgian Delhaize Group, devenit anul acesta in urma fuziunii cu Ahold, Ahold Delhaize Groug, a ajuns la 500 de unitati pe plan local. Este primul retailer pe segmentul magazinelor de tip supermarket si de proximitate care a atins acest prag.
Pentru a marca acest moment al extinderii retelei, o campanie promotionala in toate unitatile sale, a anuntat compania.
"Cele 500 de magazine reprezinta un moment de referinta in dezvoltarea companiei noastre, in aceasta continua expansiune care ne-a transformat intr-o echipa solida si competitiva si ne-a pozitionat in topul retailului modern. Este ceea ce ne confirma cel mai bine in acest moment drept cel mai mare lant de supermarketuri din Romania', a declarat Vassilis Stavrou, manager general al Mega Image Romania.
Parte din dezvoltarea lantului se datoreaza insa partenerilor locali care opereaza in franciza unitatile Shop&Go. Aceasta in contextul in care, din cele 500 de magazine, peste 270 sunt sub brandul Shop&Go, iar doua sub banerul Gusturi Romanesti.
De asemenea, alaturi de deschiderile de noi magazine din ultimul an, evolutia Mega Image a fost sustinuta in ultimul an de proiecte precum dezvoltarea conceptelor speciale de magazine (Wine Gallery, Equilibrium, concept store Baneasa), dezvoltarea si lansarea marcilor proprii (Gusturi Romanesti, Mega Apetit), campaniile de loializare (vivo I Villeroy & Boch, SuperFlizz) si alaturi de serviciile special create pentru consumatori, in magazine (echipele 'Red Team' de consultanti la raft).
Detalii, pe Economica