Primul pas concret pentru autostrada catre Serbia: Romania a scos la licitatie studiul de fezabilitate pentru Autostrada Timisoara – Moravita
Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat joi, 14 martie 2019, licitatia pentru realizarea studiului de fezabilitate al Autostrazii Timisoara – Moravita, care ar urma sa lege România de Serbia. Acesta este primul pas concret pe care autoritatile de la Bucuresti îl fac pentru realizarea unei conexiuni de mare viteza cu tara vecina.
Durata contractului pentru realizarea studiului de fezabilitate va fi de 24 de luni, potrivit anuntului publicat joi pe platforma de achizitii publice SICAP.
Valoarea estimata a contractului este cuprinsa intre 11,38 milioane de lei – 13,45 milioane de lei, fara TVA.
In cadrul contractului Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul Autostrada Timisoara – Moravita se vor presta urmatoarele servicii si se vor elabora urmatoarele documente:
• Elaborarea Studiului de Fezabilitate, tinand cont de aplicabilitatea in totalitate a legislatiei in vigoare
• Intocmirea documentatiei suport si asistenta acordata Beneficiarului pentru depunerea si sustinerea aplicatiei de finantare;
• Pregatirea documentatiei de atribuire a contractului de proiectare si executie lucrari si acordarea asistentei tehnice necesare Beneficiarului in perioada derularii procedurii de achizitie publica pentru proiectarea si executia lucrarilor.
Criteriul de atribuire a licitatiei va fi cel mai bun raport calitate – pret, iar componenta financiara va avea o pondere de 40% in punctajul final.
Termenul limita pentru depunerea ofertelor este 8 mai 2019, acestea urmand sa fie evaluate pana pe 8 noiembrie 2019.
Premierul Viorica Dancila a declarat anul trecut ca Romania si Serbia vor colabora pentru punerea in aplicare a studiului de fezabilitate privind planificarea si proiectarea unui nou drum rutier de mare viteza intre Timisoara si Pancevo.
Despre construirea unei conexiuni de mare viteza intre Romania si Serbia au vorbit mai multi premieri ai tarii, de la Emil Boc pana la Victor Ponta, Dacian Ciolos si Sorin Grindeanu.
Detalii, pe Economica