Razboi surd intre furnizori si hipermarketuri
La patru ani de la adoptarea Codului de bune practici in retail, nimic nu pare sa se fi schimbat, iar abuzurile lanturilor comerciale continua pe tacute
Dragos are 35 de ani si este proprietarul unui fabricant de alimente din sudul Romaniei. Unii il vad ca pe un om „aranjat“ – firma profitabila, casa aratoasa, masina scumpa. Ar parea ca nu i-a mai ramas nimic de facut decat sa traiasca intr-un permanent concediu, petrecut eventual in destinatii cat mai exotice. In realitate, viata tanarului antreprenor arata cu totul altfel: in fiecare zi, cinci-sase intalniri de afaceri, zeci de telefoane si sute de kilometri parcursi intre fabrica, ferma, furnizori si clienti. „Si daca plec in vacanta la capatul lumii nu-mi pot iesi din ritm, caci suna telefonul incontinuu. Sunt probleme diverse, angajati care au nevoie de sfaturi, colaboratori care vor sa stie ce si cat livreaza, clienti care au diverse solicitari. Uneori imi vine sa vand tot si sa ma retrag“, povesteste barbatul.
Detalii, pe Capital