RCS&RDS devine tot mai mic pe piata de energie dar acapareaza tot mai multi clienti casnici
Compania telecom, activa si pe piata de energie, si-a redus cu 40% cantitatile de energie furnizate catre consumatori, dar si-a crescut cu 43% numarul de clienti casnici.
In al doilea trimestru al anului, RCS&RDS, care este printre altele si furnizor de energie electrica prin serviciul Digi Energy, si-a redus cu 40% cantitatile de energie furnizate consumatorilor, potrivit datelor companiei. Astfel, daca in primul trimestru din 2017 compania furnizase 263 GWh de energie electrica, in al doilea trimestru cantitatile furnizate au scazut pana la aproape 159 GWh.
In ciuda scaderii cantitatilor de energie electrica furnizata, RCS&RDS a castigat aproape 15.000 de noi clienti casnici in perioada aprilie-iunie. Astfel, daca la inceputul lui martie compania raporta 32.780 de clienti casnici (locuri de consum) carora le furniza energie electrica, la finalul lui iulie, numarul lor ajunsese la 47.199.
Gigantul telecom pare astfel a-si urma strategia anuntata pentru piata de energie, chiar daca acest lucru il face sa devina un jucator mai mic pe aceasta piata. Practic, compania prefera sa vanda mai putina energie, dar sa se axeze pe consumatorii casnici, segment pe care vrea sa castige cat mai mult, chiar daca, in total, cantitatile furnizate, deci si marjele de profit, sunt mai mici. Pe cale de consecinta, numarul de consumatori noncasnici mici a scazut, in doar trei luni, cu circa 1.000 (pana la 11.802) iar numarul de consumatori comerciali mari a scazut si el la 90, de la 107 la finalul lui martie si 272 la inceputul anului.
Detalii, pe Economica