Retailerii de lux care ocolesc criza
Pe o piata în scadere, doar doua branduri de lux au reusit cresteri de doua cifre anul trecut. Profiturile sunt si ele în declin pentru majoritatea operatorilor de astfel de magazine.
Potrivit datelor Ministerului de Finante, Peek&Cloppenburg a reusit cu doua magazine performanta unei cifre de afaceri de 103,3 milioane de lei, cu 43,7% mai mult fata de anul anterior. Retailerul a raportat, de asemenea, un profit net de 13,1 milioane de lei (rata profit de 12,7%), cu 17,5% mai mult decat in 2011. Cresterea s-a datorat in mare parte deschiderii unui nou magazin anul trecut, in centrul comercial Maritimo Shopping Center din Constanta. Retailerul german, care a intrat in Romania in 2008, mai are un magazin in Baneasa Shopping Center. Compania vinde in magazinele sale branduri precum Boss, Armani, Belstaff, Burberry, Calvin Klein sau Marc Jacobs.
Future Fashion International, compania care opereaza in franciza magazinele Hugo Boss din Romania, a inregistrat anul trecut afaceri de 5,2 milioane de lei, cu 5,14% peste nivelul din 2011.
Detalii, pe Economica