Reteaua de sanatate Regina Maria a rulat afaceri de 91 milioane euro in 2016 si mizeaza pe o crestere cu 30% a business-ului in acest an
Reteaua de sanatate Regina Maria, unul dintre cei mai mari jucatori din piata serviciilor medicale private din România, a încheiat anul 2016 cu o cifra de afaceri de 91 milioane de euro, cu aproape 40% mai mare decât în 2015, a anuntat astazi compania. Furnizorul privat de sanatate mizeaza în 2017 pe o crestere cu 30% a cifrei de afaceri, fata de nivelul înregistrat anul trecut, obtinuta în mare parte organic, dar si prin achizitiile pe care compania le are în plan în acest an.
”Avem un buget de achizitii similar celui de anul trecut si analizam toate oportunitatile din piata cu cea mai mare deschidere”, a spus Fady Chreih, CEO al retelei de sanatate Regina Maria.
Reteaua de sanatate Regina Maria are acum in portofoliu aproape 400.000 de abonamente medicale pentru companii, cu peste 20% mai multe decat la finalul anului 2015, depasind astfel cu 10% valorile bugetate anul trecut pe segmentul corporate.
”2016 a urmat acelasi trend ascendent din ultimii ani si avem toate premisele sa credem ca pana in 2020 acest segment de business se va dubla. Abonamentele medicale sunt cele mai atractive pentru companii si pentru angajati. Mai mult, din luna ianuarie a acestui an, abonamentele de sanatate achitate de angajati sunt deductibile – o masura pe care am sustinut-o...
Detalii, pe Economica