Revolutie la Facebook: vei primi reclame exact la produsele pe care esti tentat sa le cumperi
Facebook va lansa un nou mod de a directiona anunturi catre anumite categorii de consumatori, susceptibili sa cumpere anumite produse. Datorita parteneriatului cu firmele de cercetare de piata, care vor înregistra frecventa utilizarii cardurilor de loialitate în magazine reale (offline), va deveni posibila postarea de anunturi publicitare ale anumitor companii, chiar pentru utilizatorii produselor acestora, potrivit Business Inssider.
„Implicatiile sunt uriase", constata Business Insider.
Noul produs publicitar al Facebook, numit „partner categories", permite agentiilor de publicitate care opereaza pe reteaua sociala sa afiseze anunturi pentru persoanele care au achizitionat ori s-au aratat interesate de anumite produse, de la bunuri de consum ambalate, pana la autoturisme.
Datalogix, de pilda, unul dintre partenerii Facebook, urmareste utilizarea cardurilor de fidelitate in magazinele de vanzare cu amanuntul, astfel incat Facebook sa poata spune publicitarilor, pe cale confidentiala, cine cumpara aproximativ 50% din toate bunurile de consum ambalate, vandute in Statele Unite.
Detalii, pe Economica