Schimbari la nivel de grup a strategiei Auchan. Francezii vor sa implementeze modelul rusesc la nivel international
Retailerul francez Auchan, prezent si pe plan local cu o retea de 33 de hypermarketuri, are în plan schimbarea strategiei la nivel international. Acesta va fi implementata pâna în 2025 si presupune replicarea modelului de business Auchan din Rusia.
Acesta presupune in limii mari practicarea unei politici a pretului mic pe tot parcursul anului si reducerea numarului campaniilor promotionale. "Dimensiunile mari ale magazinelor nu constituie neaparat o problema, dar prioritatea ar trebui sa fie ce produse includ magazinele. Magazinele ar trebui sa fie din ce in ce mai mult un fel de spatiu de locuit pentru clientii nostri, un loc unde acesti pot manca sau isi pot schimba starea de spirit. Mai mult, ar trebui sa revenim la modelul de baza prin reducerea promotiilor in favoarea unor reduceri agresive, generalizate, de pret, dar si mai putine promovari, fara ca acestea sa dispara. Acesta este modelul celor 300 de magazine din Rusia", a explicat Wilhelm Hubner, director general Auchan Retail citat de publicatia franceza La Voix Du Nord.
Detalii, pe Economica