Tarom a lansat licitatii pentru modernizarea sistemului IT
Tarom a lansat licitatii deschise pentru achizitii aferente infrastructurii IT de relatii cu clientii, aceasta fiind prima investitie substantiala a companiei din ultimii zece ani în acest domeniu, informeaza operatorul national de trafic aerian într-un comunicat.
'In termeni simpli, dupa aproape 10 ani, TAROM investeste masiv in infrastructura IT, cu beneficii majore pentru companie, dar mai ales pentru pasageri. Prin implementarea noilor solutii integrate IT se va crea o veritabila revolutie in sistemul de rezervari al companiei. Mai precis, este vorba despre rezervari mai rapide, orientate in jurul asteptarilor pasagerului, despre un acces mai facil si mai rapid la destinatiile frecvente, despre dezvoltarea si comunicarea eficienta a unor oferte comerciale avantajoase si nu in ultimul rand, despre dezvoltarea unei platforme de comunicare reala cu clientii si pasagerii TAROM', spun reprezentantii operatorului aerian.
Compania va investi intr-un centru de performanta in ceea ce priveste infrastructura hardware si de aplicatii. Cu alte cuvinte, dupa implementarea proiectului, compania va beneficia de un nucleu software, total integrat, care sa schimbe fundamental modul in care TAROM isi gestioneaza resursele.
'Este prima investitie de substanta pe care TAROM o implementeaza in ultimii 10 ani in domeniul IT. Avem asteptari mari de la acest sistem integrat, care suntem siguri ca va reinventa felul in care TAROM isi gestioneaza resursele, activele si timpul', a declarat directorul general al companiei, Werner Wolff.
Referitor la avantajele implementarii sistemului nou de relationare cu clientii, acesta a aratat ca este vorba despre un veritabil salt in timp in ceea ce priveste accesul companiei la tehnologie.
'Compania noastra este obligata sa faca un salt in timp si sa recupereze ceea ce a pierdut in ultimii ani in materie de satisfactie a clientilor, de comunicare, de deschidere si eficienta. Pasagerii nostri trebuie sa stie ca solutia integrata IT li se adreseaza. Vorbim despre dezvoltarea unui nou call-center eficient, de un sistem unitar de prelucrare a datelor, de deschiderea posibilitatii utilizatorilor de a-si crea conturi pe platforma noastra online. In paralel, solutiile de business intelligence vor permite managementului companiei sa cunoasca in orice moment care sunt costurile, veniturile, gradul de incarcare al curselor si bineinteles profitabilitatea', a spus Wolff.
Detalii, pe Economica