Test-drive cu noua Dacia Logan: Cum merge un Logan de peste 11.000 euro
A fost pentru prima oara când am condus un Logan, nou sau vechi. Din momentul în care a fost acceptat test-drive-ul am încercat sa ma conving ca nu e loc de prejudecati.
Dupa cum spuneam mai sus, a fost primul Logan condus de pana acum. Nu stiam daca o sa ma descurc, tot ce imi doream e sa nu ma fac de ras si sa nu se vada lipsa de experienta. Am primit cheia, mi-am reglat scaunul, oglinzile, am primit informatii despre butoanele de pe bord.
Bun, acum sa pornim! Fac o cruce imaginara si pornesc motorul. Bag in prima treapta si incep sa ridic usor piciorul de pe ambreiaj. Surpriza! Am incremenit instant! Nu mi-a venit sa cred cat de usor a raspuns si s-a pus in miscare, incet, incet si sigur. Urmatorul hop (dupa cum se vede am dat drumul prejudecatilor exact cand nu trebuia) – frana (Ma duc in bot sau nu)! Ce sa vezi, nu m-am dus! Mi-a placut la nebunie!
Era la fel de buna ca la Skoda Octavia 3. Din acel moment, m-am relaxat si am condus. Gropi, trafic bucurestean, dar si reactia celor din jur au putut fi observate in cadrul testului cu noua Dacie Logan.
La drumurile prin Bucuresti, dar si prin imprejurimi (A1, DN1, A3) am remarcat ca foarte multa lume se uita dupa Logan si nu putini au fost cei care intrebau de pret si cum se conduce.Este drept ca noua Dacie Logan nu este cea mai frumoasa masina de pe strada, dar in cazul unei masini low-cost am putea spune ca este chiar frumusica.
Partea frontala este robusta cu ceva spirit germanic- un insight pe care Renault l-a exploatat la maxim, chiar daca este in contradictie evidenta cu spiritul constructorului francez. Masina in schimb este practica, dar mai ales este foarte usor de manevrat chiar si in spatiile stramte dintre blocuri sau parcari subterane, si asta gratie directiei asistate.
Noul Logan sta neasteptat de bine pe sosea datorita ampatamentului mare si, in ciuda inaltimii mari, directia are un feedback destul de bun. Un alt lucru bun il reprezinta suspensia, ea fiind confortabila si robusta, drumurile accidentate din Romania neridicand foarte mari probleme si mentionez ca nu s-a facut rabat in a evita gropile iesite in cale.
Insa, principala calitate a ultimului model Dacia, condus de ECONOMICA.NET, este consumul redus de carburanti. Cu un rezervor puteti parcurge lejer aproximativ 1.000 de kilometri in modul de condus economic, poate chiar si mai mult. Aceasta optiune poate fi activata prin simpla apasare a unui buton aflat in stanga plansei de bord si a volanului si care iti va indica in permanenta printr-un semnal vizual momentul optim de schimbare a treptelor de viteza, superioara sau inferioara (!!!).
Detalii, pe Economica