Top constructori autostrazi: Umbrarescu, Astaldi si Straco au cele mai mari progrese de la inceputul anului
Începerea oficiala a sezonului de constructii din luna martie a dus la mobilizari pe aproape toate santierele de autostrazi. Constructorul român Dorinel Umbrarescu a raportat cel mai mare progres pe Centura Bacau care include primii kilometri de autostrada din Moldova, fiind urmat de italienii de la Astaldi si celalalt constructor român de autostrazi, Straco, care lucreaza pe Autostrada Transilvania.
Centura Bacau va avea aproape 31 de kilometri, din care 16 kilometri vor fi la profil de autostrada (sursa foto: ROTA, membru al forumului Asociatiei Pro Infrastructura)
Luna martie marcheaza debutul sezonului oficial de constructii in Romania, cand se reiau lucrarile inghetate in sezonul rece, dar se si deschid santiere noi.
Un santier deschis anul acesta este cel al Centurii Bacau (video jos), parte din Autostrada Moldovei (A7) care va lega Capitala de mari orase din singura provincie istorica fara autostrazi.
Spedition UMB a primit ordinul de incepere a lucrarilor pe 8 martie si a raportat doar luna trecuta un avans de 10 puncte procentuale pe santierul primilor kilometri de Autostrada din Moldova. De altfel, acesta este cel mai mare progres de pe santierele de autostrazi de la inceputul anului.
Constructorul roman este urmat in clasament de catre italienii de la Astaldi, cu un avans de 4,85 puncte procentuale in primele trei luni pe lotul 2 din Autostrada Ogra – Campia Turzii (A3).
Podiumul este completat de catre celalalt constructor roman de autostrazi, Straco, care de la inceputul anului a raportat un progres de 2,97 puncte procentuale pe lotul 3 din Autostrada Ogra – Campia Turzii (A3).
Detalii, pe Economica