UPC Romania, venituri in crestere usoara in prima jumatate a anului. Mai putini clienti pe servicii TV, mai multi pe net si telefonie
Operatorul de cablu UPC România a avut, în prima jumatate a acestui an, venituri de 86,3 milioane de dolari, în crestere usoara, cu 2,3%, fata de nivelul de 84,3 milioane de dolari înregistrat în perioada corespunzatoare a anului trecut, potrivit datelor raportate de gigantul american Liberty Global, compania-mama a UPC. Cresterea vine pe fondul unei evolutii pozitive a bazei de clienti si a numarului de abonamente active (RGU), sustinuta în principal de segmentele de internet si telefonie fixa.
In trimestrul al doilea, veniturile companiei au urcat la 44,3 milioane de dolari, cu 3,2% mai mult fata de incasarile de 42,9 milioane de dolari din intervalul aprilie – iunie 2016.
UPC Romania avea, la 30 iunie, 1,297 milioane de clienti cu 2,318 milioane de abonamente (indicatorul RGU), fata de 1,296 milioane de clienti si 2,273 milioane de abonamente la 31 decembrie 2016, potrivit datelor din raportarile Liberty Global.
Numarul total de clienti ai serviciilor de televiziune prin cablu si prin satelit a scazut usor, de la 1,267 milioane la 1,261 milioane. Numarul clientilor serviciilor de cablu analog a scazut de la 263.400 la 254.100, pe fondul tranzitiei acestora catre servicii mai moderne. In zona de cablu digital, compania raporteaza 654.900 abonati la 30 iunie, fata de 640.400 la sfarsitul anului trecut. Pe segmentul de televiziune prin satelit (DTH), numarul clientilor UPC a scazut de la 363.500 la 352.100.
Detalii, pe Economica