Up România estimeaza o crestere a volumului de vânzari de tichete de Pasti cu 20% fata de vânzarile din perioada similara a anului trecut, ca urmare a scutirii de impozit aduse de Noul Cod Fiscal. 70% din vânzari vor proveni din comenzile facute de firmele mici si mijlocii.
p>„2016 este al treilea an consecutiv in care tichetele cadou inregistreaza cresteri pentru fiecare dintre evenimentele cand companiile opteaza pentru acest gen de recompensa. In 2015, fata de 2014, de 8 Martie, vanzarile au crescut cu 8%, de Paste cu 15%, iar de Craciun cu 25%. Suntem asadar pe un trend ascendent favorizat atat de legislatie, cat mai ales de o constientizare tot mai profunda a mediului de afaceri cu privire la importanta si rolul decisiv pe care il are calitatea vietii la locul de munca, o componenta a acestui concept complex fiind si acordarea de beneficii extrasalariale, cum sunt tichetele cadou”, a spus Elena Pap, directorul general al Up Romania.
Detalii, pe Economica