Yazaki si Autoliv sunt, alaturi de Dacia, companiile cu cei mai multi angajati din industria auto. Top 10
Automobile Dacia, subsidiara din România a producatorului japonez de componente auto Yazaki si Autoliv Romania sunt companiile din industria auto la care lucreaza cei mai multi români, reiese dintr-o analiza Economica, realizata pe baza datelor pe care le-am primit de la Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC). Producatorul de cablaje auto Sews Romania SRL, pe locul al cincilea în top, are cea mai dramatica scadere a numarului mediu de salariati în 2018 fata de 2017, de aproape 2.400 de persoane, rezulta din datele ONRC, obtinute de Economica.
Companiile din industria auto care au avut cei mai multi salariati in 2018 sunt Automobile Dacia SA, Yazaki Romania SRL, subsidiara din Romania a producatorului japonez de componente auto Yazaki si Autoliv Romania SRL, subsidiara din Romania a producatorului suedez de sisteme de siguranta auto, arata o analiza realizata de Economica pe baza datelor pe care le-am primit de la Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC).
O singura companie din industria auto a avut peste 10.000 de oameni pe statele de plata, in medie, in anul 2018, arata datele pe care Economica le-a primit de la ONRC. Este vorba despre uzina Dacia de la Mioveni.
Producatorul de cablaje auto Sews Romania SRL are cea mai dramatica scadere a numarului mediu de angajati in 2018 fata de 2017, de aproape 2.400 de persoane, rezulta din datele ONRC, obtinute de Economica. Este urmat indeaproape de Leoni Wiring Systems Ro SRL, parte a grupului german Leoni, care opereaza fabrica de sisteme de cablare pentru industria auto din Bistrita, punctul de lucru din Ludus, dar si Shared Service Center-ul din Cluj. Firma a avut a doua cea mai insemnata scadere a numarului mediu de salariati din topul companiilor din industria de profil, la care lucreaza cei mai multi romani.
Sase companii din top zece numara in anul 2018 mai putini angajati pe statele de plata decat in 2017, arata datele ONRC, analizate de Economica.
Detalii, pe Economica