Sub pretextul unei promotii-concurs, Carrefour da pe strada cupoane de 15 lei pentru a atrage clienti in magazine
Sub pretextul unei promotii-concurs, retailerul francez Carrefour distribuie în capitala si în toate orasele tarii unde sunt prezenti cupoane în valoare de 15 lei. În realitate, acestea sunt distribuite pur si simplu de reprezentantii fiecarui magazin implicat în promotie.
Retailerul francez Carrefour foloseste o metoda uzitata de obicei de retaileri la inaugurarea unui magazin pentru a atrage clienti in toate hipermarketurile sale. Sub pretextul unei promotii concurs, reprezentantii celor 27 de magazine de mari dimensiuni ale companiei impart trecatorilor cupoane in valoare de 15 lei, care pot fi folosite in unitatea desemnata de promoter. In total, Carrefour promite distribuirea a cel putin 100.000 de astfel de cupoane, investitia fiind astfel de cel putin 1,5 milioane de lei. Folosirea cuponului nu este conditionata de achizitionarea altor produse din magazinele Carrefour, fiind doar o metoda de a atrage vizitatori in magazine. "Este un cadou pentru clienti. Cupoanele se impart de reprezentantii fiecarui magazin si se poate folosi doar in unitatea respectiva, fiecare cupon avand o serie", ne-a explicat o angajata de la relatii clienti.
Detalii, pe Economica