Succes: Trei romani au atras peste jumatate de milion de euro cu un joc de Facebook
Trei români au creat un joc pentru Facebook care are peste 60.000 de utilizatori activi pe zi si au reusit sa atraga investitii de 550.000 de euro pentru dezvoltarea afacerii.
Compania fondata de cei trei in Irlanda a fost una dintre cele zece selectionate sa participe la un accelerator de business la Dublin, adica un fel de tabara care tine cateva luni, dar care este esentiala pentru startup-urile din zona IT. Acolo, mentori, investitori si antreprenori ajuta startup-urile sa se transforme din mici afaceri in businessuri viabile. Si acolo, zi si noapte, cei trei romani au lucrat pe un singur proiect.
Si-au testat ideea inainte a prima linie de cod sa fie scrisa. „Am testat ideea noastra inca inainte de a avea prima linie de cod scrisa, punand un formular pe un site si trimitand 200 de oameni pe el cu Facebook Ads. Si vreo 150 de dolari cheltuiti. Asa am aflat ca un Solitaire multiplayer nu e chiar o idee rea. Dimpotriva!”, scrie Bobby Voicu pe blogul personal. Cele trei luni de munca continua se incheie cu Demo Day, cand echipele trebuie sa-si prezinte proiectul in fata investitorilor.
„Dupa Demo Day a urmat o zi de dezamagire crunta. In ciuda asteptarilor, nu am primit nici o oferta pe loc, atunci, in seara aia. Desi asa auziseram noi de la americani. Noroc ca de-a doua zi au inceput sa sune investitorii si, o saptamana mai tarziu, aveam opt oferte de “seed investment” (pana in 100.000 euro) pe masa”, mai scrie Bobby Voicu.Apoi, la Bucuresti, pe masura ce jocul crestea in popularitate cu din ce in ce mai multi utilizatori, au inceput si discutiile cu investitorii, care s-au concretizat in toamna anului trecut, cand SOS Ventures livra prima transa de 50.000 euro.
Despre ce va face Mavenhut in continuare, Bobby Voicu spune ca principalele directii pentru urmatorul an sunt legate de cresterea echipei din Romania si de adaugarea unui numar mai mare de jocuri in portofoliu.
Detalii, pe Economica