Trenurile de metrou rateaza, uneori, intrarea in statii din cauza birocratiei. Metrorex se chinuie de un an sa receptioneze semnalizarea pe M4
Metrorex înca nu a finalizat receptia la sistemul de siguranta si de automatizare a traficului pe Magistrala 4, desi acest proces ar fi fost demarat înca de anul trecut. Din cauza ca semnalizarea nu functioneaza, trenurile mai rateaza intrarea în statii, spun pasionatii de infrastructura.
"Functionarea semnalizarii si circulatia trenurilor pe ambele sensuri de mers pe Magistrala 4 va fi realizata dupa finalizarea receptiei la punerea in functiune a sistemului de siguranta si automatizare a traficului", a declarat pentru ECONOMICA.NET Mariana Miclaus, director general al Metrorex.
Aceasta a mentionat ca, potrivit procedurii, la acesta data se desfasoara testele si probele tehnologice specifice in vederea finalizarii Receptiei la punere in functiune a sistemului de siguranta si automatizare a traficului, conform HG 51/1996.
"Semnalizarea pe toata Magistrala 4 va fi functionala atunci cand receptia va fi admisa fara obiectii de comisia Metrorex SA", a subliniat Mariana Miclaus.
Nu este clar insa si ce obiectii ar fi avut comisia Metrorex pana acum, avand in vedere ca procesul de receptie ar fi inceput inca de anul trecut. "Metrorex isi propune ca receptia la sistemul de siguranta sa inceapa in trimestrul I al acestui an (2019 - n.r.)", declarau anul trecut reprezentantii Metrorex pentru ECONOMICA.NET.
Metrorex a semnat in data de 12 ianuarie 2017 cu Siemens Rail Automation contractul pentru "Sistem de siguranta si automatizare a traficului. Magistrala 4. Racord 2. Sectiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) – Lac Straulesti", in valoare de 32,48 milioane de lei.
Detalii, pe Economica