Alta problema, de aceasta data cu suspensiile, a fost depistata la noile trenuri din parcul de exploatare Metrorex, produse de CAF Spania. Garniturile trebuie sa intre mai mereu în depou, pentru remedierea acestor probleme, în caz contrar reprezentând un pericol pentru pasageri.
enurile trec foarte des pe la reparatii, pentru ca problema cu supensiile necesita verificari si ajustari permanente. Lucrarile se fac la depoul Berceni de catre Alstom, compania ce asigura mentenanta trenurilor de metrou. De altfel, Depoul Berceni este dat gratuit in folosinta Alstom, de catre Metrorex, pana in 2018, conform contractului multianual de mentenanta pe care compani de stat il are cu francezii.„Problema este endemica pentru intreaga serie de trenuri CAF de acest model si se gaseste la sistemul secundar de suspensie. In termeni mai populari, daca circula asa, fara reparatii continue, de la vibratii, trenurile risca sa se trezeasca cu perna de aer de sub podea sparta, ceea ce duce la coborarea brusca a podelei, cu riscurile aferente asupra sigurantei calatorilor”, spun sursele.
Detalii, pe Economica