Troleibuze noi in Bucuresti: doar asocierea turco – germana Bozankaya – Sileo a depus oferta la licitatia Primariei Capitalei
Primaria Municipiului Bucuresti (PMB) a primit doar o oferta la licitatia pentru achizitia a 100 de troleibuze noi. Aceasta provine de la asocierea turco – germana Bozankaya Otomotiv – Sileo Gmbh. Vezi cum arata modelul produs de singurul ofertant.
Troleibuz Bozankya (sursa foto: bozankaya.com.tr)
Asocierea turco – germana Bozankaya Otomotiv – Sileo Gmbh a depus singura oferta la licitatia PMB pentru 100 de troleibuze noi pana la termenul limita de luni, 15 aprilie, conform datelor de pe platforma de achizitii publice SICAP.
Primaria Municipiului Bucuresti a publicat pe 5 februarie anuntul pentru achizitia a 100 de troleibuze, valoarea estimata a contractului fiind de 214,49 milioane de lei (45 milioane de euro). Acestea vor avea o autonomie de 20 de kilometri si vor fi utilizate inclusiv pentru extinderea unor trasee in cartiere noi de la marginea Capitalei.
Cele 100 de troleibuze noi din Bucuresti vor avea 12 metri, podea complet coborata pe toata lungimea vehiculului, conform cerintelor din caietul de sarcini.
Un troleibuz va avea capacitate de transport de minim 96 persoane din care minim 24 pe scaune. De asemenea, constructia caroseriei troleibuzului trebuie sa fie realizata in conformitate cu regulamentele CEE-ONU in vigoare.
Garantia pentru troileibuze va fi de minim 240.000 km sau patru ani de functionare. De asemenea, ulterior primilor patru ani, se va aplica garantia extinsa pentru inca minim patru ani sau 240.000 km, fiind asigurate toate piesele ce tin de uzura normala si defecte.
De asemenea, troleibuzele vor avea un sistem de stocare a energiei electrice, garantat 480.000 km sau opt ani de circulatie. Autonomia va fi de 20 km pentru fiecare cursa, cu posibilitatea de incarcare rapida si lenta a bateriilor de stocare. Captatorii vor avea sistem de retragere automata cu actionare pneumatica si repunere pe fir cu franghii.
Troleibuzul Bozankaya este ecologic, cu zero emisii si o capacitate mai mare de pasageri decat autobuzele diesel conventionale, conform informatiilor de pe site-ul producatorului, unde sunt prezentate modele de 18 metri si 25 de metri lungime (galerie foto).
Detalii, pe Economica