UniCredit nu mai foloseste Facebook pentru reclama si campanii de marketing
UniCredit SpA a oprit folosirea Facebook pentru reclama si campanii de marketing si nu îsi va schimba decizia pâna când reteaua de socializare nu-si va îmbunatati standardele etice, a anuntat directorul general al celui mai mare grup bancar italian, Jean Pierre Mustier, transmite Reuters.
"Facebook nu actioneaza intr-un mod etic...nu vom utiliza reteaua pana cand nu va avea un comportament etic adecvat", a declarat Jean Pierre Mustier.
Intrebat daca decizia are legatura cu scandalul Cambridge Analytica, seful UniCredit a raspuns: "Da".
Facebook a garantat ca nu va folosi datele utilizatorilor dar in final asta a facut, a adaugat Mustier.
Decizia UniCredit de a nu mai folosi Facebook pentru reclama si campanii de marketing a fost luata in martie.
Specializata in activitati de analiza a datelor, compania Cambridge Analytica este acuzata ca, printr-o aplicatie de teste psihologice descarcata de circa 300.000 dintre utilizatorii retelei de socializare Facebook, a recuperat fara consimtamant datele a zeci de milioane de persoane pentru a dezvolta un software care ar permite anticiparea si influentarea votului alegatorilor. La 2 mai, Cambridge Analytica a anuntat ca isi inceteaza activitatea si declanseaza procedura de faliment.
Detalii, pe Economica