Zuckerberg este pe punctul de a renunta la unul dintre principiile de baza ale Facebook. Utilizatorii si-ar putea pastra anonimatul in retea
Inca de la lansarea retelei de socializare, Mark Zuckerberg a tinut cu dintii de doua lucruri: permanenta si identitate, scrie Business Insider.
Identitatea este, de asemenea, importanta pentru Facebook. Mark Zuckerberg a realizat in urma cu 10 ani ca atunci cand cauti pe cineva dupa adresa de mail de la scoala, poti aduce la lumina relatii tinute secrete. Facebook este acum un fel de pasaport pe internet, care confera incredere atunci cand utilizatorii comenteaza la postarile altor utilizatori.
Micii antreprenori care pun pe picioare propriile start-up-uri folosesc exact abordarea inversa, concentrandu-se pe efemeritate si anonimat. Snapchat, de exemplu, promite utilizatorilor ca nimic din ceea ce trimit prin aplicatiile lor nu va fi salvat si nu se va intoarce sa-i haituiasca. Whisper si Rumr sunt aplicatii care permit utilizatorilor sa posteze fara sa li se dezvaluie identitatea.
Facebook a incercat sa imite Snapchat, prin lansarea aplicatiei Poke. In cele din urma, Zuckerberg a oferit celor de la Snapchat 3 miliarde de dolari pentru a-i prelua, oferta care a fost respinsa.
Michael Heyward, CEO Whisper, a declarat, pentru Business Insider, ca nu l-a intalnit niciodata pe Mark Zuckerberg, dar stie ca aplicatia sa i-a starnit interesul.
Detalii, pe InCont